THE BOYZ 'Breaking Dawn' Photo teaser

آپدیت توییتر ژاپنی با فوتوتیزرهای اولین کامبک ژاپنی به نام Breaking Dawn

تاریخ انتشار سینگل: 2021.02.24

تاریخ انتشار آلبوم: 2021.03.17

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

دیدگاه ها [ ۸ ]

THE BOYZ 빵❤ 큐

هیونگ هیونگگگگ

موهای کوین رو دیدی 

پایینش زرد کرده 

جیکوب نقره ای کرده 

ثاوظاوقظاظوایویاووایظایظ

 

یسس
موهای کوین منو یاد ارای د استیلر میندازه خیلی قشنگ شده
ال جیکوب هم همینطورر خاکستریش خیلی به روش میادد
THE BOYZ 빵❤ 큐

هوممممممممممم @~@

بهشون میومد

بغطبطمیغوطغپغپییغمظیفپظفثمظفثمظسغم

ㅠㅠ
ϲяγѕταℓ 🌌⭐

من زنده ام

من خوبم

من سالمم

من نفس میکشم

من قلبم میزنه

من آرومم

من...

...

...

...

کی گفته الان واقعن من نرمالم؟! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من دارم میمیرمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

انقده امروز عر زدم بیهوش شدم قشنگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هیق

عرررر

کریستال مرد

خداااافسسسسس

من زنده نیستممممممم

من خوب نیستمممممم

من سالم نیستمممممم

من نفس نمیکشممممم

من قلبم نمیزنههههههه

من آروم نیستمممممم

(فردا خودمو تو های کیپاپ خالی میکنم و هر چی عر دارم تو یه کامنت بلند بالا تحویلتون میدم😂😂😂💙)

وای دست و پاهام لرزید اصلا آروم باششش توروخداا

وای میفهمم مولتی فنی خیلییی درد دارههه 😭

منتظرت میمانیم😂⁦🙌🏻⁩

کامبک دبویز کی عه؟ مارس 

کامبک گست ناین کی عه؟ مارس 

کامبک پنتاگون کی عه ؟ مارس 

چی؟ مدرسان شریف :/ 

کی؟ مدرسان شریف :/

کجا ؟ مدرسان شریف :/ 

#شهید نادری در مزرعه XD

تیزر ام وی ... فقد موهای چانهی 

رنگش عرررر نباقجغاغجلینوذد 

میخوای من ادامه بدم بیشتر زخمی بشیم؟؟
کامبک ایتیز و آیکن و سانمی و وری وری رو هم اضافه کن
آن اند آف، دنیل و شاینی هم ک همین امروز دیروز بودن

کیپاپ نگه دار می‌خوام پیاده بشم...⁦🚶🏻‍♂️⁩
ivanka ♡♡

قربونشون بشم چقدر خوشگل و خفن شدن 😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤

وای 😭💔

ویو ناموس تر از این مگه هست؟

 

ناموس تر از این بشر مگه هست؟

 

11 عدد خوشگل جذاب 11 عدد دلیل برای زندگی 11 عدد بلبل هندسام 11 عدد پنیر در تله :/ 11 عدد یوسف پیامبر :/ عرررررر چرا انقد خوبنن قلثاعفعاقثریالرتقثنال

اولی خیلییی خوشگلهههه یخسملسسش

واقعا انتظار نداشتم انقدر نئونیش کنن. خیلی به روش اومدهه🤧

پنیر در تله؟😐😂

کنچانا کنچانا

زندگی عادیه

مثل همیشه

منم مثه اونی کریستال ارومممممم

اصن خوشحال خندان دارم زندگیمو میکنم هیچی برام مهم نیس که😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یکی به چانهی بگه زیادی رنگ موهایی که انتخاب میکنه خوشگله😭😭😭😭

اریک رو از جلو چشمام دور کنید که میگیرم میزنمششششش😭😭😭😭😭😭

دقیقااا

رنگ موی چانهی خیلی یونیک و خوشگلهه
هیچ فکر نمیکردم قراره تو ام وی انقدر قشنگ بشه
عرررر کامبک دبویز...
سیمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

Designed By Erfan Powered by Bayan