"Come On! THE BOYZ "Summer Vacation RPG Edition

دانلود برنامه Come On! THE BOYZ فصل دوم

"Summer Vacation RPG Edition"

با زیرنویس‌‌فارسی 

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP1: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP2: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP3: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP4: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP5: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP6: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP7: 720p

زیرنویس‌‌فارسی   |  EP8: 720p

             زیرنویس‌‌فارسی   |  SPECIAL: 720p     

 

منبع زیرنویس:THE_BOYZ@

  • ------

دیدگاه ها [ ۸ ]

𝗿𝗵𝗻 --

چون میدونم صددرصد آنلاینی و بیان زیبا دیگه انتشار در آینده‌ش کار نمیکنه، سلاام !

خسته نباشی :))

عه راستی منو پیوند میکنی؟

خوشم میاد همه جا رو پیوند کردم جز وب موردعلاقه‌م.

سلامم عهه جدی کار نمیکنه فکر کردم من بلد نیستم😂🤦
مرسیی
حتمااا چه سوالیه از خدامه 
Adrina 💙🩷

وای مرسی خیلی دنبال زیرنویسش بودم😅

 

راستی میشه وبلاگ های منو پیوند کنی منم پیوندت کنم تو جفتش؟!

قربونتتت

ارهه حتماا...از چه اسمی استفاده کنم برای وبلاگات؟
Adrina 💙🩷

https://bts-and-army.blog.ir/

 

این که BTS AND ARMY

 

https://lyriks-kpop.blog.ir/

 

اینم Stray Kids Land 

 

مرسی ممنونت میشم

ببین اینجوری خوبه
Adrina 💙🩷
مرسییییی
قربونتت

راستی پیوند که کردی لطفا the boys ننویس باید با zنوشته شه🥲
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

دلم واسه روزایی که اینجا سان د بویز بود تنگ شده

منم همینطوررر اون زمان شاد ترین بودم اهه
𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

وای دقیقا...

از دنا و آیین خبری داری؟

والا دنا که نه...اصلا خیلی وقته 
ایینم ایدی تلگرامشو دارم ولی خیلی وقت بود صحبت نکرده بودم..تا سر همین وب دبویز...
Adrina 💙🩷

ای وای ببخشید الان جوابت رو دیدم

اره کیبورد محترم خودش میزنه الان درستش میکنم

ببخشید چی اخه
قربون دستت
𝗿𝗵𝗻 --

ویت! نادر اینجا کامنت گذاشته؟

زن کجا بودی تو....

اره ارههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

وب دوستان
Designed By Erfan Powered by Bayan