Kingdom : Legendary War

دانلود برنامه Kingdom : Legendary War با زیرنویس فارسی

+ اجرای قسمت دوم و چهارم اضافه شد

+ قسمت سوم و چهارم با زیرنویس فارسی اضافه شد

قسمت اول

720p | 745mg

540p | 396mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

.Reaction Ver

لینک یوتیوب

1080| 76.4mg

720p | 59.1mg

480p | 15.5mg

.Full ver
لینک یوتیوب

1080| 60.9mg

720p | 48.1mg

480p | 13.5mg 


قسمت دوم

720p | 622mg

540p | 364mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

.Reaction Ver

لینک یوتیوب

1080| 170mg

720p | 63.9mg

480p | 35.8mg

.Full ver
لینک یوتیوب

1080| 135mg

720p | 60mg

480p | 33mg 


قسمت سوم

540p | 399mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

دبویز در این قسمت اجرایی نداشت.


قسمت چهارم

540p | 390mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

.Reaction Ver

لینک یوتیوب

1080| 218mg

720p | 59.3mg

.Full ver

1080| 137mg

720p | 50.3mg



❃ زیرنویس فارسی با همکاری چنل‌های : @KTteam ] [ @SF9_ir ] [ @BtoB_7 ] [ @iKON_World  ] [ @STRAY_KIDS ] [ @Ateez_official ]

❃ استریم ویدیو Full ver بشدت در برد پسرا تاثیر داره پس پشت گوش نندازینش (به همین دلیل تا پخش قسمت بعدی اجراها قرار نمیگیرن)

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

میخوام گریه کنممممم😭😭😭

گریه دارهه TT

میشه اجرا هارو به صورت تکی بزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجراهای قسمت اخر هم اضافه کنید لطفا؟؟؟؟؟؟؟

نگفتم نمیذارم فقط گفتم بعد از یه هفته میذارم که استریم بخوره
ولی با این وجود چشم
𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

ای خدا یونگهون چرا اینقدررر کراشه؟

چرا اینقدر ماهه؟

چرا اینقدر عشقه؟

 اون تیکه ای که سونوو نمیتونست بره تو آب یونگهون اومد گفت میخوای کمکت کنم؟ من اینطوری بودم که اوخی پسر قشنگم مهربون کیوت عشقق

داداشم اونور :

داشتیم با داداشم نگاه میکردیم کینگدامو بعد گفتم همینطوری حدس بزن مرحله مقدماتی کی چند میشه و اینا همینطوری یه چی پروند درست دراومد 😐

من برای دبویز و استری کیدز که مطمئن بودم چی میشه ولی آیکونو گفتم سوم نشن قطعا چهارم میشن، گفتن چندمن برگام ریخت 🍃

وای دیدیش؟ مردم برش پسر مهربون :(


منم اصلا انتظار این رتبه برای ایکن رو نداشتم خیلی غیر قابل پیش بینی بود

عاها راستی هیونگ باید فول ورژن و استریم کنیم دیگه نه؟بگو اشتباه نمیکردم کل این مدت 

نه درسته همون فول ورژنه 3>
ϲяγѕταℓ 🌌⭐

از یخ و آب🧊 تااااا......آتش و گرما😍😍😍😍🔥 بلی این است قدرت دبویز😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙💙💙💙 

واااییی خداااایاااا دلم برا سونوو کباب شد قشنگ اینطوری ذوب شد رفت زیر زمین اوففف هیقققق بمیرم براش🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

عا راستی هیونگ سلام خوبی؟! (تازه یادم اوند سلام کنم خااک🤦‍♀️) چطوری؟!

راستی هیونگ ی سوال داشتم:/ الان این استریم هایی که ما میزنیم حساب میشه یا همون میزان استریمی که تو سه چهار روز بعد انتشار فول ورژن گرفتن مهمه؟! :/ 

سونوو بست بوی :(


سلام لاو خوبم تو خودت چطوری؟ همه چی خوبه؟
تا سه روز بعد از انتشار فول ورژن اجراها، بازدیدها حسابن و فقط هم بازدیدهای فول ورژن

سلام هیونگ چطوری چه خبرا دلم تنگ شده بود برات

سلام عزیزم مرسی خودت چطوری؟ همه چی اوکیه؟
ϲяγѕταℓ 🌌⭐

🥰😍😍🌸💕💙 

 

 

مرسیییی خوبم🥺 خیلی دلم تنگ شده بود🥺💙💙💙 

من انقدر نیستم که اگه یکی منو یادش نیاد عادیه واسم XD
Fatima qkx

خوبم قربانت آره اوکیه همه چی خداروشکر

فک کنم حدودا 4 ماه میشد که به هیچ کدوم از وبا سر نزده بودم خیلی دلم تنگ شده بود

از تیم ترجمه وب ب پ هم خارج شده بودم خلاصه که از هیچ کس خبرنداشتم گفتم بیام احوالی بپرسم XD

 

همزمان که تایپ میکنم دارم به آهنگ  آیو گوش میدم واقعا قشنگه های نوتاش خدااااس حتما گوش کن واس آلبوم جدیدشه

میفهمم منم خیلییی وقته که نیستم
خلاصه همه یجوری مشغولیم

اره اهنگای ایو ارامش محضه بست گرل :(
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

سلااممم خسته نباشی

من الان یه چیزی دیدم پشمام ریختتت

میره؟:/ داور قسمت هفتم؟:/ وات د....

کدوم خری و با کدوم عقلی این تصمیمو گرفته؟ هرچند خودشون تقصیری ندارن ولی ودف://

حقیقتا میخوام فضا رو شاعرانه کنم ولی نمیتونم ملت میخونن بد میشه
فقط اینکه همه وجودم عاشقانه در ام نت. 
کم واسه ایکس و ایگرگ سر دونگپیو بلا اورد اینطوری ادامه ـش هم میده کپک.

سلام ممنون از سایت خوبتون 

ببخشید کینگدام قبلی هم دارید؟ 

میشه قرار بدید

ببنگکیو💜☺😛

سلاممممممممممممممممممم 

کسی اینجا نیستتتتتتتتتتتت؟ ؟؟

فعالیت نمیکند دیگه اینجا؟😢😢😢

اشکککککک اشککککککک.مثل همیشه عالی بودن

خسته نباشید♡♡♡♡♡

سلام یه چیزی

من اجرای د بویز  رد ودینگ همون او سولمیو اس اف ناین

اجرای تنهاشو کجا میتونم پیدا کنم؟

میشه اجراهارو تکی بزارید؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

Designed By Erfan Powered by Bayan