دانلود وب دراما Color Rush

دانلود وب درامای Color Rush با بازی هیونجون

[قسمت آخر اضافه شد]

[زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد]

عنوان: (Color Rush (2020-2021
ژانر: معمایی، رمانتیک، مدرسه ای، جوانی

قسمت: 8
زمان هر قسمت : 15 دقیقه

خلاصه:

از دنیای رنگی رنگی اطراف، به یون وو (Yoo Jun) فقط رنگ خاکستری رسیده. پسری که از بچگی کور رنگی داره با این وجود سعی میکنه زندگی عادی معمولیش رو در پیش بگیره البته تا قبل از اینکه یوهان (Hur Hyun Jun) رو ببینه. پسری که باعث میشه دنیای یون وو دیگه خاکستری نباشه.

بازیگران:

Yoo Jun در نقش Choi Yeon Woo


Heo Hyun Jun در نقش Go Yoo Han


Baek Seo Hoo در نقش Jung Joo Haeng


Min Hyo Gi در نقش Kim Min Jae


 

 

دانلود با سرور پیکوفایل

Ep.01 : 720p | 130mg

Ep.02 : 720p | 114mg 

Ep.03 : 720p | 138mg

Ep.04 : 720p | 196mg

Ep.05 : 720p | 130mg

Ep.06 : 720p | 116mg

Ep.07 : 720p | 107mg

Ep.08 : 720p | 68.5mg


زیرنویس فارسی

قسمت 01

قسمت 02

قسمت 03

قسمت 04

قسمت 05

قسمت 06

قسمت 07

قسمت 08


...

پی.نوشت1: همونطور که مشخصه این دراما بی اله ولی صحنه خاصی نداره.

پی.نوشت2: کرکتر یوهان و هیونجون هیچ ربطی بهم ندارن هیونجون خودش گفته که گی نیست فقط کرکترش اینطوریه پس ممنون میشم اگه اینارو بهم ربط ندین💗

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

دیدگاه ها [ ۹۰ ]

Moon Shadow 🌙

دارم خودمو راضی میکنم نبینمش:|

چرا؟
Moon Shadow 🌙

نمیدونم؟

ن آخه من ازون آدمای مزخرفم که شاید بتونم خودمو گول بزنم ولی بعد دیدن حتی ی فیلم، شخصیت بازیگر اون فیلم یکمی رو دیدگاهم نسبت بهش تاثیر میذاره.. نه اینکه سطح فکرم بسته باشه نه حقیقتا فقط یکمی بی جنبه م ._. 

برا پی نوشت آخرت گفتم؟

ب همین دلیله ک فیک نمیخونم احتمالا..

من خودم از ژانر بی ال اصلااا کنار نمیام
چند وقت پیش یکی امتحان کردم اتفاقا کره ای هم بود ولی بگم نه تنها هیچ احساسی نگرفتم بلکه به نظرم مسخره ترین چیزی بود که دیدم (کلا از بن مشکل داشتم باهاش از فیلمنامه تا خلق کرکتر)
بببین من با واقعیتش مشکل ندارما ولی تو فیلما خیلی مضخرفش میکنن وح :/
ولی با همه اینا کالر راش تا الان چیز عجیبی نداشته ایشالله این دو قسمت هم نخواهد داشت (حقیقتش پسر نقش اصلی نمیذاره اون یکی اصلا بهش نزدیک بشه حتی:/)

پی نوشت اخر هم برمیگرده به یه کامنت از وب قبلی که متاسفانه فیلتر شد من نتونستم اونطور دلم میخواد ج بدم. طرف برگشت گفت مطمئنی هیونجون به خاطر بیماریش از گروه رفت به خاطر گی بودنش نبود؟ نمیدونم چه فکری با خودش کرد ولی این کامنته بدجوری اعصابمو بهم ریخته بود گفتم همین اولین کار بگم تموم شه بره. خود هیونجون تو لایوش گفت که این فقط کرکتره که اینطوریه و خودش گی نیست.
Moon Shadow 🌙

میتونم با کلی دعا سنا(ثنا:/صنا؟) ک چیزی نداشته باشه برم پی ش؟ اووم پس صبر میکنم تو نتیحه این دو قسمتو بهم اعلام کنی چون خودم خودمو میشناسم خیلییییی بی جنبه م خیلی خیلی خیلی اصن اه :/

 

آخ آخ ازین چرت و پرتا

خداروشکر من دگه اینطوری و اینقدر تباه نیستم

اینا همونایی ان ک بعد دیدن سینمایی رئال کیم سوهیون بهش هیت دادن و کلی از اینکه ی مدت دوسش داشتن ابراز پشیمانی کردن.. اصا زدن تو جاده خاکی دیگه.. ینی اینا اینقدر گفتن فیلمش فلان و بهمانه من رفتم صحنه های خاک بر سری شو دیدم جای خود فیلم !~@#$%^&*)&^$#% 

چرا دارم چرت میگم؟ در کل تموم شد سریال میام نتیجه رو میپرسم ازت

اینطوریه که صحنه های خاک بر سری استریت اشکال نداره اما دست همو گرفتن و کیس بی ال مورد داره؟ او چه باحال =))

اره منم میبینم چطور میشه دیگه
Moon Shadow 🌙

برا من گفتی لاو؟

اوه نو دقت کن من با گی بودن طرف مشکل دارم.. اینطوری ک نمیتونم دو شخصیت مذکر رو در حین کیس تصور کنم و الا دیدن صحنه ی فیلم عاشقانه بخواد در حد کیس فرانسوی باشه یا حد بره سمت فیلمای هالیوود اوکی ام.. خیلی شیک گفتم:/ عاره خلاصه ک بحث خود صحنه نیس بحث صحنه برای ی همچین فیلمیه!

امکان داشت اگه بازیگراشو نمیشناختم حتی بشینم بی محابا ببینم :|

میدونم چی میگی ولی بهرحال اینم یه گرایشه دیگه باید بهش احترام گذاشت، اما اگه بحث فن بودن پیش بیاد نه منم طرفدار این سبک و همچین چیزی نیستم ترجیح میدم همه چی در حد همون خیال فنا و شیپ کردنا گنگ باشه هیچ صد در صدی تو ماجرا نیاد.
ولی حالا این دوتا کلا تو نود درصد مواقع درگیر چشمای پسرن داستان خیلی کم رمنس داره. اونقدر که بیشتر شبیه برومنسه. 
احتمالا ته ته ته کاری هم که میکنن (از اونجا که 1.ساخت کره اس، 2.این فیلم تو شبکه های مهم پخش میشه و 3.جفتشون دانش آموزن) یه لب به لب کوچیک باشه که والا از کیس دوستای سوجون تو ترو بیوتی هم کمتره =))
ولی بهرحال از نظر خودم اینطوریه که اگه نبینی هم خیلی ضرر نکردی ولی با این وجود موضوع جدیدی داره.
Moon Shadow 🌙

بحث احترام اومد وسط و من فقط سکوت میکنم!

ولی کیس دوستای سوجون خدا بود اصا :) ی نفر منو بگیره نصف شبی نرم برای بار هزارم اون پارتو پلی کنم ._.

بهرحال مرسی وقت گذاشتی *هارت*

اره دیگه همیشه همینه. تا وقتی که ریل نیست خودمونو میکشیم تا ریل بشه ریل که شد از چشممون میوفته انگار =)
گاهی خودمم توش میمونم که چرا واقعا

نه بابا فدایت
ivanka ♡♡

وااااااای خاک بر سرممممم

آیا من دیوونه بودم یا شدم ؟

من چندروز پیش اون موزیک ویدیو که ryu نمیدونم چی چی عضو lovelyz خونده بود براش رو دیدم ...

خدایاااااا 

همش میگفتم این پسره چرا اینقدر آشناست ؟ چرااااا ؟

حتی بگو یه درصد فکر کنم هیونجون باشه ... اصلا از غیر ممکنای ذهن من بود

هرچی فکر کردم نفهمیدم 

یعنی شات آپ مای سلف 😂😐😐

همزمان هیکل دو نفر آب کشیدی که XD ریو چی چی چیه دیگه وای =))
ریو سوجونگه و اره اینم هیونجونه

ای بابا حالا اشکالی نداره بازم. مهم اینه الان فهمیدی 3>
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

دارم از ذوق میمیرمT_T

هنوز شروعش نکردم احتمالا امروز شروع کنم هق

با اینکه گفتی صحنه خاصی نداره(کرست خب آخه مث بی الای تایلند که نیست، کشور هموفوبیکه:/) ولی حس میکنم کلا قراره خیلی فضای باحالی باشه. درست گفتم؟

+هیونگ این کده که گذاشتی برا 4 تا برد ده بویز خیلی خفنه عر._.XD چرا تاحاالا توجه نکرده بودم؟XD

فضاش بیشتر احساسیه تا بخواد طور دیگه ای باشه
بین اون دوست داشتن کوچیکشون یه رفاقت بزرگ هم هست. در کل همدیگرو ساپورت میکنن همش
داستانش هم خیلی یونیکه و خب دیدنش مخصوصا وقتی با ژانر مشکل نداری پیشنهاد میشه.

این فشفشه‌ها رو میگی؟ واسه خیلی وقته پیشه باید برش دارم 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

تموم کردمT_______T

قسمت بعدش کی میادد

وایی

چرا اینجا تموم میکنننننننن خیلی تیکه چیزیهه

ولی دق میدن تا یه کیسی چیزی بزارن توش.__________. امیدوارم تو این دوتا قسمت مونده یدووونه صحنه کوشولو بزارن حداقل..

موندم پایانش قراره چجوری باشه واقعا ایده ای ندارم

نصفشم ضدحال داشت ولی باحال بود ضد حالاشو دوست داشتم

 

+نه باحالن اتفاقاXD

ولی من شدیدا می‌خوام کیس نداشته باشه اصلا چه لزومی داره ایح :/

قسمت بعدی میاد سریعا، اگه اشتباه نکنم امروز فرداست یا شایدم مندارم اشتب میزنم انی وی...

آره دیگه. یونوو یه panic gay واقعیه XD
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

نهه آقا خب یدونه حداقل باشه توروخدا؛-------؛

 

عهر چه خوبب*--------------------* (از ذوق مردن)

زیرنویسش کی میاد بعد؟*ترس

صحبتشم نکن من نمیتونممم XD
البته من یه سری پشت صحنه دیدم یه سکانس داشت از قسمت‌های آینده، یوهان داشت خیلی نزدیک میشد امیدوارم ناکام بمونیم ولی مسمسمس

زیرنویسش زود میاد نگران نباش
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

نههه ناکام نمیمونیمممممممXDD

ما تا کیس نگیریم آروم نمیگیگیریمXD

 

عهررر واقعاا*-----*

دوست دارم هیونگT_T

میزنمتااا 
ترسم گرفت یهو وای سمسمس

خواهش میشه 💗

زیرنویس قسمت پنج دانلود نمیشه😭😭

چک کردم مشکلی نداشت 
چطوری باز نمیشه؟
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

قسمت هفتم دان نمیشهه:"

چراا
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

دقیقا همین الان نت من باید به فاک بره دان نشه؟ همین الان؟>-<

آها یعنی مشکل از نته نه فایل؟
Park Hae ray

اتفاقا من توی چنل تلگرام دیدمش همراه با زیر نویس فارسی چسبیده *^* 

منم میگفتم خیلی اشناست :| نگو که اولین کراش کره‌ایم بود :| همون هیونجون :| 

اولش رد دادم ولی وقتی دیدمش واقعا عااالیههههه ( من عاشق سریالای بی ال) 

این یکی از همشون قشنگتره،از همه سریالای بی ال که دیده بودم این از همشون قشنگتره و الان تا قسمت ۶ دیدمش 

امشب دو تا قسمت آخر میبینمش T^T 

اولین؟ هیون جون اولین کراش کره‌ایته؟ با چی؟ با دبویز یا این دراما؟

واو خوبه که دوستش داشتی
حقیقتش منم از جلوه‌های بصریش (یا همون ویژوالا XD) لذت میبرم 3>
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

کیس داشتتتتتت

من گفتم کیس دارههههدینینیحجلتبحبدحبدیختقخبتفهتبهغپص آخجووننن

یمنیخیسنسمستس نههه نمیخواستممم

البته من هنوز دو قسمت اخرو ندیدم ولی بچه‌ها از سر ذوق اسپویل کردن.
Moon Shadow 🌙

تموم شد؟ :|

آره دیگه همش هشت قسمت 15 دقیقه‌ای بود
Park Hae ray

سه سال پیش اشناییم با کیپاپ از دبویز شروع شد و من بشدت رو هیونجون کراش زدم،اره اولین کراش کره‌ایمه :) توی ام وی Boy دیدمش و نمیدونستم چرا روش کراش زدم :| 

بلی بلی ^-^ درسته که مینی سریاله ولی این بهترین سریال بی ال بود که از همه سریالای بی الی که من دیدمش *-* 

تازه قسمت ۷ و ۸ رو دیدم......قسمت اخرش اون صحنه رو که دیدم اتک فایر خوردم و قلبم از شدت بوسشون جر خورد و پاره شد (وی در حال عر زدن و رفتن به قبرستون است) 

تبیحهیجهبچترجهیجهیجهبجارمترحهبحهی😭💔

واو سو نایس ~

هیون جون خیلی عسله حق داشتی والا ㅠㅠ

من بی ال نمی‌بینم ولی این خیلی کیوت بود واقعا 3>
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

آره مشکل از نته

واقعا نمیدونم چرا...دان نمیشه0-------------0

هعی

ولی تو گوشی دان کردم فقط گذری دیدم میدزدتش یا نهXD

هنوزم دان نمیشه؟ وات —

من هنوز دو قسمت جدید رو ندیدم ولی همچنان عقیده دارم اگه با زبون ازش میخواست راحت‌تر میتونست بکشوندش تو یه جای خلوت تا اینکه خفتش کنه
بس که یوهان دیوونشه

خیلی این سریال رو دوست دارم خیلییییییییی😍

هوم خیلی کیوتن :(
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

نه بلاخره دان شدد*--------*

هایبگصمذثنتبذصکنلصمترصص وای تاحالا انقد عاشق یه سریال نشده بودمممممم

وای اون تیکه کیسش خیلی خوب بود

تهشم پایانش محشر بود*-----------*

 و منی که همچنان دو قسمت اخرو ندیدم ⁦👁️⁩👄⁦👁️⁩

چه خوبه این فیلمه =)))

و اینم بگم... خاک بر سر افکار مضخرف و هموفوبیکتون... ارههه🌈

ایشالله که با ما نبودی 😂
اما خب درک میکنم اگه رو این چیزا حساس باشی حرفای این موردی اذیتت می‌کنه

کلا فیلمای کره ای آدمو دق میدن تا یه صحنه اجرا کنن ولی سبک خاصی داشت. من اینجور فیلمای بی ال دوس دارم این گرایشو هرکسی نمیتونه درک کنه خیلی دوس داشتم یکی اینطوری منو دوس داشته باشه😀

هوم موافقم. یوهان واقعا یونوو رو دوست داشت و این حسی که بهش داشت خیلی زیبا و خالصانه بود.

ساب نمیخونه با ویدیو میشه درستش کنین؟

ساب کدوم قسمت مشکل داره؟
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

منم یه عشق مث این میخوام..:"

+هیونگ چجوری هنوز ندیدیT^T

عای الان میرم میبینمم
Park Hae ray

هیونجون T^T اصلا یون وو ( یوجون)  حق داشت که بگه یوهان (هیونجون)  خوش قیافه‌اس *^* 

 

یه سوال فنی میخوام بپرسم 😐😹

سریال ترو بیوتی True Beauty سریالش بی اله یا همینطوری مثل سریالای عادی؟ 

اخه اگه چرا اینو بپرسم چون توی یوتیوب خیلی FMV از سوجون و سوهو میبینم و شیپ شدن 😐😹 میخوام مطمین بشم :| 

جفتشون خیلی ویژوالن خدایی

وای الان گریه میکنمم
به ندرت شما می‌بینید من بخوام دو تا پسر رو اینطوری با هم شیپ کنم ولی chemistry این دوتا؟ دیوونه کننده‌ـست سمسمبمبمس
از نظر من و هفتاد درصد بینندگان بله بی اله ولی حقیقت داستان اینه که فقط رقیب عشقی و دوست همن (غمم میگیره بخوام این دروغ باور کنم)
ولی اینکه مومنت هاشون از مومنت های استریت زوج اصلی بیشتره هم نکته قابل توجه‌ایه. 
در کل اینکه عاقا شما هر چی تو اون اف ام وی ها میبینی حرف خودشونه ولی طوری کات هارو کنار هم گذاشتن که انگار خودشون تو رابطن. (تاکید میکنم بنده برای اون اف ام وی ها میمیرم. بله)
Park Hae ray

من که قلبم جر خورد TT 💔 ویژوالیشون منو کشت و حتی کم مونده بود برادرم اون صحنه کیس رو ببینه :| وگرنه لم میده T_T 

 

70 در صد بی اله؟ 

اگه بی ال باشه من گه حتما میبینمش *-* ولی اگه بی ال نیست که هیچ 😹💔 نمیبینمش :| 

 

وای وای خیلی نینی و خوشگلن می‌دونم چی میگی ㅠ

منظورم اینکه انقدری تو این قسمت های اخیر سوجون و سوهو با هم دیگه مومنت دادن که از کاپل اصلی هم بیشتر شده
به نظرم اگه این ژانر رو دوست داری ببین چون جدا از بی ال و استریت بودنش خیلی خیلی فان و بامزه‌ـست. صد البته کلیشه هم داره ولی فاک همه چیز انقدر توش قشنگ گذاشتن که واسه کلیشه هاش هم قند تو دلت آب میشه.
تازه... سوهو x سوجون داره. همین بهترین دلیله اصلا💗
Park Hae ray

اصلا واجب شد ببینمش 😻💖

وقای میگی اب قند عر میزنم *-* 

ممنون بابت اطلاعات قشنگت هیونگ :) 

پس من برم ببینم *^* 

دوست ندارم برات اسپویل کنما ولی چون گفتی اف ام وی دیدی حتما اینا به چشمت خورده
فقط میخوام بگم ببین لعنتیای پدرسگ چقدر بهم میان میسنبمس

سلام من بین این 3 تا سریال بی الی که کره درست کرده اینو خیلییییییییییییییی دوست داشتم خیلییییییییی خوب بودم من اون موقع که تازه فن the boyz شده بودم اول بایسم هیونجون بود بعدا وقتی فهمیدم رفته خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناراحت شدم و تا چند وقت پیش فهمیدم که میخواد سریال بازی کنه خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم.

واقعا عالی بازی کرده بود من که سر هر دیالوگش قش کردم😆😆

آره هیونجون به خاطر سلامتیش گروه رو ترک کرد متاسفانه :(
وای می‌دونم چی میگی دیالوگاشون خیلی خوب بودد

خیلی خوبن این دوتاااااا😍😍😍

از این مدل ژانر باز هم هست فیلم؟

اگه هست ممنون میشم معرفی کنی چندتا و ابنکه از کجا دانلود کنم:))

بی ال منظورته؟
چرا هست، هم کره‌ای هم کشورهای دیگه ولی خب کره به نسبت بقیشون محافظ کارانه تر عمل می‌کنه
من خودم خیلی ندیدم که بتونم معرفی کنم منتها اگه دوست داشتی تو مای دراما لیست برو و همین ژانر رو سرچ کن برات کلی فیلم از آسیا با همین ژانر میاره بعد از یکدومشون خوشت اومد تو گوگل سرچ کن ببین جایی گذاشتن یا نه
یه روش راحت‌تر هم چنلای بی ال تلگرامه که با ساب فارسی میذارتشون. ولی بعید میدونم توش بتونی خیلی بی ال کره‌ای پیدا کنی بیشتر تایوانیه اگه اشتباه نکنم.

چرااا چراااا این سریالو دیدم 😭😭😭انقدر دوسش داشتم که نمیدونستم چیکار کنم خیلی ناراحت شدم وقتی تموم شد چون خیلییی کم بود 😭😭😭انقدر رو هیونجون کراش زدم که نابود گشتم 😭😭😭اصلا نمیدونم چی داشت تو سریالش که انقدر جذبش شدم 🥺🥺🥺امیدوارم بازم سریالای بی ال مث این بسازن چون واقعا حال ادمو بهم نمیزد و خیلی جذاب بود همه چیز فیلم انقدر عر زدم وقتی موهاشو داد بالا هیونجون😭😭😭😭کلا انقدر عر زدم که چیزی ازم نمونده 😭😭😭نابود گشتم😫خیلیم به هم میان و هیونجون واقعا خیلی جذابه شخصیتش و بازیش 😍😍😍خیلی عر زدم بسه 🤦‍♀️🙃هیچوقت این سریال و حسی که موقع دیدنش داشتم رو یادم نمیره

وای اروم باشش

یعس زیبا بود هیونجون هم که نگم صلا
یوجون هم قشنگ بازی میکرد
بهرحال خوشحالم که دوست داشتی 3>
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** ****** ** ****** ***** ****** ******* ** ************* *** **** ****** ************ ****** ******* ******** ********** *** *** **** ******* ****** *** ******** ** ********** ****** ** ********** **** **** *********** ********** **** ***** *********** *********

 

فقط میتونم بگم متاسفم برای شما و برای خودم که متاسفانه از جنس شما، یه انسانم.
به خاطر رفتار امثال شماها خیلی ها توانایی ابراز گرایششون رو ندارند چون فکر میکنن همشون دقیقا مثل شمان
نمیدونم چی بگم فقط اینکه تمومش کنید عرصه رو برای این قشر تنگ تر نکنید

هققققق😭😭😭😭خیلیییی خوبببب بوددددددددددددددد، چرااا انقدر کم بوددد😭😭😭😭هردوتاشون بازیشون خیلی خوب بوددددددددد ، به هم ، هم میومدنننن🥺🥺😭😭😭😭😭😍😍 هقققق، عرررررررررر، نمیدونممممم چییی بگمممممم فقطط میدونم خیلییییی خوبببببب بودددددددددددددد🥺🥺😍😭😭😭😭😭😭♥️❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜😎ج

هوم میفهمم خیلی کم بود
تو هم قوی یاش :(
Leeteuk............sj my love

سلام

خیلی ممنون که تو وب قرارش دادین و...

ولی لطفا یه چیزیو بگم

اینکه شما بی ال دوست ندارین دلیل نمیشه یگین مسخرس

خب اگه دوست ندارین لازم نیست ببینین میدونم نظرتونه ولی اینجور نظر هارو بیان نکنین و باعث نشین تا کسایی که دوست دارن آزرده شن

لطفا اینجور موارد رو رعایت کنین

 

سلام عزیزم
خواهش میکنم
والا من نمی‌دونم خطاب با کی هستین هر کامنتا انگار یه مخاطب خاص داره ولی از اونجا که احساس کردم این کامنتون خطاب با کنه بهش جواب میدم
من نگفتم بی ال مسخره‌ـست.
من گفتم اون سریال جالب نبود.
و حتی تو پرانتز هم نوشتم به چه علت و دیدین که به خاطر بی ال بودنش نگفتم همچین چیزی! 
من بی توجه به ژانری که داشت نظرم رو راجب سریال دادم. گفتم مسخره‌ـست ولی حتی نگفتم چه سریالی تا طرفدارش ناراحت نشن نمی‌دونم بعد از اینهمه محافظه کاری این چه حرفیه که میزنید.
آخرش هم که دوباره ذکر کردم که در واقعیت با این گرایش هیچ مشکلی ندارم و ناراحتم این بود که تو اون سریال چرا باید انقدر سطحی و ضعیف نشونش بدن.
بهرحال حس میکنم سوءتفاهم شده که امیدوارم رفعش کرده باشم.
Leeteuk............sj my love

و یه چیز دیگه اس

چه معنی داره کسی که خودش این درامارو میزاره بیاد و از بودنش تعریف کنه؟

درسته این نظریه که میخواین به کسایی که میبینن برسونین ولی این فقط نظز شخصی شماس

و این جور چیز ها و کلا بی ال دراما ها قرار نیس بر وقف مراد شما باشه و چیزی نیس که بخواین دربارش نظر بدین

همونطور که گفتک این مسئله ی شخصیه و شما نمیتونین مث بقیه ی دراما ها خوب و یا بد بودنش رو بسنجین

شماهایی که باعث میشین دید مردم از اینی که هست بدتر شه

لطفا اینقدر به فکر خودتون نباشین مگه فق شما انسانین؟ 

به نظرم خیلی از شما بهترن

لااقلش ده برابر شما با احساس تر ‌ منطقی ترن

درک میکنن و احترام میزارن

و خطاب به کسایی که مشکل دارن

لطفا دهنتونو باز نکنین حرف بزنبن

کره داره با استفاده از آیدلای کیپاپش مطرحش میکنه و شما که حتی هموفوبیک هم نیستی داری گند میزنی به همه چیز

جدا متوجه نمیشم منظورتون با کیه دقیقاً
Leeteuk............sj my love

و خب متاسفانه کلی غلط املایی داشتم

و در آخر

افکارتون اشتباهه

تغیر نمیدین

بدونین که نیازی به نظر شماها نیس

فقط زندکیتوم رو بکنین وکار نداشته باشین

بهترع به جای نظر دادن اول خودتون رودرست کنین

انشالله که با من نیستی چون رفع اتهام کردم فعلا =))

ولی در کل ممنون بابت کامنتت

چرا زیرنویس قسمت پنجم خرابه ؟؟؟

چیش خرابه؟ لینکش؟ خودش؟

نمیاد زیرنویسش اقاااا

?!
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

وای خیلی سریال خفنی بود

یعس یعس ~

کاملا بی جنبم ولی می بینمش 

کلا اینکه کی عاشق کی بشه برام مهم نیست مهم احساسات بینشونه   

یه سوالی . این سریال یه جورایی حمایت از ال جی بی تی محسوب نمیشه

عام نمیدونم چی بگمول یخب از لحاظ احساساتی واقعا اوکی کار شده. احساسات بینشون خیلی قشنگه

در نوع خودش چرا

از اینکه یه Bl کره ای پیدا کردم دارم خفه میشمممممم :)))))))))

کسایی که مثل من کی درامرن و درامای Bl تایلندی و چینی دیدن ، وقتی یه کره ایشو میبینن حس میکنن به وطنشون برگشتن 

به امید اینکه این دیدی که نسبت به LGBT ها هست کم کم کنار گذاشته بشه ...

.

.

.

 مرسی با اینکه خودت با این جور سریالا ارتباط نمیگیری ، ولی با این وجود گذاشتیش ... لاب لاب لاب 

وای میفهمم چی میگی =))


فداتم خواهش میشه 3>

خیلی ممنون که یه همچین سریال هایی رو قرار میدی، فکر میکنم خود این سریال ها به خاطر سافت بودنشون باعث میشه تصورات غلط از این قشر کمتر بشه بازم ممنون

خواهش میکنم عزیزم امیدوارم از دیدنش لذت ببری💗✨
𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

سلامم اممم ببخشین.. تو وبدرامای I can see your mbti یکی از اعضای دبویز بازی کرده..کی پخش میشه...؟

یه قسمتش پخش شده منتها من منتظرم قسمت بعدی هم پخش بشه تا بذارمش تو سایت چون کلا دو قسمته
𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

زیرنویس هاشونو هم میزارین...؟؟

حتما همینطوره

سلام خسته نباشید

کدوم برنامه هاشونو پیشنهاد میدین که اول ببینم؟

سلام عزیزم
راستش برنامه زیاد دارن که نود درصدشون هم واقعا فان و جالبن
من خودم از برنامه های که تو وب هست این رو پیشنهاد میدم : کلیک
آیدل روم هاشون هم دیدنی‌عه. کلیک
دو سه تا برنامه هم هست که تا همین چند روز آینده میذارم براتون
کیانا قیصری

وای سه ساعته دارم نظراتو میخونم

نمیدونم این چ بیماری ای بش مبتلا شدم 

خوندن نظرات مردم خیلی برام جالبه باهاشون عشق میکنم😂

میشه چنتا سریال بی ال با کاپلای کیوت بم معرفی کنی مث سریال تایوانی wh r u

والا همه همینیم XD

اوو ساری من خیلی این سبک فیلم ندیدم و نمیشناسم:(

چرا زیر نویسش دان نمیشه 

 

مشکل از چیه؟
کیانا قیصری
سلام ببخشید یه سوال دیگه
من نمیدونم چجوری باید این سریالو دانلود کنم با زیرنویس
هرچی رو لینکش میزنم برام صفه ی تبلیغات باز میشه
صفحه تبلیغاتی که باز میشه رو ببند لینک اصلی رو بعد از بستن تبلیغات میتونی ببینی
هیچکس🙃

ببخشید چرا من نمیتونم زیرنویسا رو دانلود کنم؟🙁

مشکل از چیه؟
هیچکس🙃

ببخشید،مشکل از من بود😁

مرسی از سایت خوبتون!!❤

خواهش میشه لاو 💗

ممنون

هیچ جای دیگه نتونستم این سریال رو پیدا کنم. البته اگر کیفیت 540 یا 480 هم میبود که عالی میشد اما همین هم خیلی خوبه، تشکر ^-^

نشد دیگه ببخشید :(
قربان شما 💘

سلام

وای خدا من چقد دنبال اسم این سریال گشتم بالاخره پیداش کردم عررررر ~♪⁩

مرسی که گذاشتیش واقعا،از بین همه ی سرایالای بی الی که دیدم اینو از همشون بیشتر دوست داشتم، خیلی زیادددددد دوسش داشتم به مولا عالییی بود هققق⁦ಥ‿ಥ⁩

به امید روزی که همه آدما به علاقه ها،عقایدا،نظرا و حتی گرایشای بقیه احترام قائل بشن و به جای فقط حرف زدن درک هم بکنن...⁦^_^⁩

تنک لاولی

سلام عزیزم خواهش میکنم

بعله درست می فرمایی، مرسی از شما هم 💓

چرا انگشتر و دستبند یوهان هیج جا پیدا نمیشه اخه😥😥

نمیدونم :(

چرا زیرنویسش این جوریه؟اصن فارسی نیییست:(

مشکلی نداره اخه:(
پلیرت رو عوض کن شاید درست شد

عاشقققققققققققققققققق سریال بی ال کره ایم
ولی آدمو دق میدن یه صحنه فسقلی داشته باشه
و خطاب به کسانی که هموفوبیکی هستند اگر دوست ندارید نگاه نکنید کامت ندید نظر ندید چون بقیه رو ناراحت میکنید

بله بله درسته خونسردی خود را حفظ کنید XD
Taekook💜

های کیوتی ✨ هنوز سریالش در حال ساخته؟! یا فقط 8 اپیزود؟!

نه فقط هشت قسمته 3>

بی ال کره ای نبینین چون هنوزم ک هنوزه جا نیفتاده براشون فقط وب دراما دارن برا بی ال اینقدرم بد میسازن که حد ندارم من خودم برا ژانر بی ال why r u رو دیدم و tarn s typeخیلی خوب بودن لنتیا تایلندی بودن ولی خوبیش این بود مینی سریال نبود و طولانی بود کاراکترا خیلی خوب بودن کارگردان فقط سعی نکرده بود سریال رو جمع بکنه بی نظیر بودن تو ژانر خودشون 

تا حدودی موافقم باید کیفیت ساختشون رو بالا ببرن ولی خب چون خیلیا به زبون های دیگه عادت ندارن ترجیحشون همین کره ای هاست

ععععهععهععههعهههههههععهههههههههههههه چییینننقدههههه قششششنگگگگهههههههههههههزکزتینجیجلجفمقحیحطختسای

بی الِ ملیح کره‌ای خیلی دوس دارم 😃

اما اینو ندیدم هنوز :/

انقد نظرات به هیجانم آورد گفتم بیام قبل دیدنش تخلیه کنم بعد ببینم

حالا بعد دیدنشم میام دوباره

خیلی ممنون ادمین 😁❤❤

خواهش میشه بیبی دیدش دوست داشتی نظر بده خوشحال میشم 3>

سلام میخاسم بدونم هیونجین کیع؟

اگه منظورت هیونجونه عضو سابق دبویزه 

سلام عزیزم سانسور نشده که نه؟

سلام من تازه با شما آشنا شدم چجوری فایل زیرنویس با کنم Rarدارم ولی نمیتونم می. شه بگید خیلی وقته دنبال همچین سریالیم ممنون

Shoco -🍫

عام

سلام؟

چرا قسمت 7 دان نمیشه😢

چرا قسمت 7 دانلود نمیشههههه

واو فصل اول عالی بود  اگه  میشه فصل دوم هم بزارید در حال ضبط کردنن و هیونجون هم هست در فصل دوم

 

واییییییییی فاعععععکککککک من این صحنه کیسشونو پونصد بار عقب جلو کردم خدایاااا چقد به هم میانننننننن عرررررررر یتینینیجیحبایایتی۸یخثنثمسجثمثنث😭😭😭😭😭😂😂😂، این اولین فیلم بی الی بود که کامل دیدم واقعا خیلی خوشم اومدددد🥲🥲😭😭😭

مرسییی بابت گذاشتنش ^^

Fatemeh Khadem

پیوند کن پلیز پیوندی

Mochikookie

سلام ی چنل تلگرام یا یجایی نمیشناسین ک سریال بی ال بزارن؟:(( من خیلی دنبال چنل بوی لاوز هستم ولی متاسفانه لینکش نیست:(

 

پلیززز من واقعا نیاز دارم ی سریال بی ال ببینم)شبیه معتادا حرف میزنم*،*😂😑

میشه کاور جیکوب و کوین از اهنگ lullaby رو قرار بدید

سلام ببخشید من میخوام این سریال رو دانلود کنم ولی روی لینک میزنم و میره توی یک صفحه دیگه اونجا میگه بزنید روی دانلود ولی میزنم خطا میاره و دانلود نمیکنه کلا هیچی برای دانلود نمیاره😭😭

زیرنویس قسمت 7 اشتباه نیست؟

سانسور شده س؟؟

خیر
BlackBlue Translator

میشه سابارو زیپ کنی بزاری

یعنی همه رو یه جا زیپ کنی بزاری

لینک ها به صورت جداگانه و به صلاح مترجما تهیه شده

سریالش قشنگه ولی صحنه زیاد نداره

تازه فصل دومش هم داره میاد

تو فصل دومش یوهان میره دنبال مامانش

با کلی ذوق اومدم دانش کردم تمام اپیزود هاشو ولی زیر نویس ندارههههههههه 😭😭😭😭😭

من این ژانرو میبینم ناخوآگاه تمام مدت گریه میکنم 🥲

میدونم خیلی اسکلم ولی از وقتی فیلم هیث لجر ( بروک بک منتین) رو دیدم خیلی احساساتی شدم واسه شون دلم میسوزه 💔 خودمم دوتا دوست دارم که بی الن و میشه گفت دوتا از بهترین دوستامن 🙆🏻‍♀️ امیدوارم یه روز همه افراد با هر گرایشی زندگی راحتی داشته باشه

من این ژانرو میبینم ناخوآگاه تمام مدت گریه میکنم 🥲

میدونم خیلی اسکلم ولی از وقتی فیلم هیث لجر ( بروک بک منتین) رو دیدم خیلی احساساتی شدم واسه شون دلم میسوزه 💔 خودمم دوتا دوست دارم که گی هستن و میشه گفت دوتا از بهترین دوستامن 🙆🏻‍♀️ امیدوارم یه روز همه افراد با هر گرایشی زندگی راحتی داشته باشه

سلام و درود بر خاهر گلم ابجی این فصل دوش زیرنویسش اومده؟

 

سلام عزیزم ممنون خوبید شما^^
بله فکر کنم این هفته که امتحانا تم تموم بشه قرارش میدم

سلام و درود بر دوسان گلم این فصل دوش زیرنویسش اومده؟

 

سلام قشنگم خوبی 💜
من پیدا نکردم🥺

سلام

چرا توی فصل دوم کاپلشون عوض شده و هیون جون نیست دیگه؟🥲

سلام قشنگم خوبی
نمی‌دونم 
یاع صوییتی میش فصل 2 عم بزاری •-•
عزیزم زیرنویس فارسی پیدا کردم حتما میزارم

صلم

فصل دومشو آپ نمیکنید؟!

بخدا بزودی میزارم

ببخشید اگع اذیت میشی جای دیگه ای نمتونم دانش کنم خا  -_-

نه گلم فقط منتظرم زیرنویس پیدا بشه

فصل دومشو کیی میزارید😶

عزیزم زیرنویس فارسی پیدا کردم حتما میزارم

 هققق انا منتظر :(

عزیزم زیرنویس فارسی پیدا کردم حتما میزارم

میگن زیاد به هیونجون هیت دادن واس همین بازی نکرده فصل دوشو 

هاییی میشه لفطن وب پسرمونو تبلیغ کنی تا حمایت شه؟؟ :)))

میگن که فصل دومش اومده

قرار میدیش بی زحمت

سلام قشنگم
چشم فقط من زیرنویس فارسی رو پیدا کنم بر روی چشمم

من میخوام این سریال رو نگاه کنم ولی مطمئن نیستم بنظرتون ببینمش؟؟ چطوره؟؟؟؟

من خودم ندیدم
ولی نظرات مردم خوب بوده دوستش داشتن

من میخوام این سریال رو نگاه کنم ولی مطمئن نیستم بنظرتون ببینمش؟؟ چطوره؟؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

Designed By Erfan Powered by Bayan