" ♡Hyunjae's Birthday Vlive "Best Gift

دانلود وی لایو تولد هیونجه به نام ♡Best Gift با زیرنویس فارسی

Time: 14:22

720| 321mg

480p | 190mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

2020.09.13

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

دیدگاه ها [ ۳ ]

زیرنویس این هم اشتباهه 😕

این زیرنویسی ک گذاشتید مال لایو تولد یونگهون

اه واقعا ببخشید 
از وقتی که فیلتر شدیم همه چیز بهم ریخت لینکا تو هم قاطی شدن
میگردم ببینم نسخه اولیه ساب اینم هم دارم یا حذفش کردم
اگه بود جایگزین میکنم. مرسی که میگی💗

نه بابا خواهش میکنم این چ حرفیه 

مرسی از شما که زحمت میکشیم

خیلی ناراحت بودم وقتی که فیلتر شدین ولی الان خیلی خوشحالم که دوباره دارین فعالیت میکنین

من به شخصه هرروز بلاگتون چک میکنم چون واقعا عالیه

خسته نباشید 

💛💚💙❤💜💖💗💟

خوشحال شدم شنیدم وب رو دوست داری
این مدت اینجا خیلی سوت و کور بود کم کم داشتم از دوباره راه انداختنش پشیمون میشدم راستش

نهههههههه خوب کاری کردی ک دوباره راه انداختیش😍😍

من بدون بلاگ شما دق میکنم😢😢😢😢😢

لطف داری عسل 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

Designed By Erfan Powered by Bayan