MV]THE BOYZ(더보이즈) - Breaking Dawn]

موزیک ویدیو ژاپنی Breaking Dawn منتشر شد

+ لینک دانلود اضافه شد

+ زیرنویس فارسی اضافه شد

لینک یوتیوب

1080| 104mg

720p | 37.8mg

480p | 26.5mg

زیرنویس فارسی اختصاصی

.

♨️⁩ بازدید، لایک و سابسکرایب یادتون نره⁦

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

وای..

ام وی ده بویز و آن اند آف همزمان اومده..

ام وی سانمیم دیروز اومد..

دارم پاره میشم...

*وقتی خواننده ها کیپاپو جارو کردی*

به خدا اگه اینا بازدیداشون نره بالا یوتیوبو میکشم:/

سانمی که دیروز بود
اند ان اف مای نیم رو میگیی یا ام وی اصلی؟

سیمم بخدا
ϲяγѕταℓ 🌌⭐

گفته باشم

من نه هیشکدومشونو نمیبخشم😭

اصن میرم پتو مو میگیرم میرم گوشه اتاقم گریه میکنم 😭😭😭😭😭🌭

اصن ینی چی؟! مو های چانهی منو کشتتتتتتت کشتتتتتتتتتتتتت هیقققققققق موخوام بدزدمششششششش😭😭😭😭😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭 (موهای چانهی با کتونی ها ست بود XD) 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

من یکم یچیزیم هست یا هر بار سر پارت یونگهون شما هم حس میکردین یهویی میاد جلو دوربین و قلبتون نمیزد؟! *-* 😶💙💙💙 

میدونین چیه؟! دیگه من با سانگیون کاری ندارم هیقققق عررررررر میرم بدلیل جذابیت زیادی ازش پیش سازمان ملل شکایت میکنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤

کوین؟! با من حرف نزنین هیقققق موهاش بقخقهبهلالتتیعسبسبیلاللتلتل 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙 ملددددمممممممممم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

به اریک بگین دیگه گولشو نمیخورم، دیگه شناختمش، بهش بگین...بگین...هیققققققققق اریک سارانگههه (وی مرد *-* )

😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤

پیش من اسم جویون رو نیارین که اصن هیچی فقط دقیق یادم نیس 3:14  بود فک کنم وااااییییی اونجاااااااااااا خییییییللللللیییییییی طففشفشعسادتمالهفسقشفسلیثبا ت شده بووووودددددددددددددددد عررررررررررررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

چانگمین... کی...تونست...انقد...هیققققق من خوبم چیزیم نیست *پتویش را روی سرش مکشد و عر میزند*

هیونجه؟ نه واقعن این همون هیونجه بود نهههههههههههههههههههههه۶۶ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭! دیگه نمیچلونمش، اصن آرمان اام بهم ریخته هیققققق😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جیکوب واقعن دیگه مرز های آرمان هایم را دارد جا به جا میکنددددددددد عرررررررررر چ سکشی شده بود هیققققق عرررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سونوو رو کاری ندارم بخدا کاری ندارم فقط یه لحظه صداش بزنین بگین من پشت در کارش دارم همین:) 

هاکنیون😐👌💙 بخداااااااا الان سرمو میزنم عاخه این چ وضعشه؟! وححححححح وحححححححح من میرم خودمو از برج پرت کنم اصن بای😐👌💙🌭 

بریکینگ داااااااانننننن 😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وای......

چرا ام وی ویای ،وان اف  با دبیوز یکی بود

عالییییییی بوددد فایتینگ بریم استریم بزنیم

یسس 💓💓

موقع دیدنش داشتم فک میکردم چرا چانهی یه هف هش ده تا پای دیگه نداره ک کفشاش با موهاش ست تر شه

الان خودمم نمیفهمم چی گفتم ولی مهم نیـته😂

اگه هشت پا بود میشد حیف شد ک انسانه 😂

حالا اگر تو تونستی بفهمی من چی گفتم 😂💘

پروف ایلین هم با کفشاشون سته عررر

دقیقااا 

البته الان عوض شده 😂
🌈Kim Mia 🌈

لینک دانلود رو کی میزارید؟؟؟ 

 چون بازدیدها خیلی پایینه امروز نمیذاریم

واقعا چرا اینقدر بازدید کمه😐

من کلی استریم زدم امروزم بازم میرم میزنم 

حیف این مسترپیسه جدا
🌈Kim Mia 🌈

ام وی رو نمیزارید ؟؟؟ 

من یوتیوب ندارم میخوام ببینم😭😭😭😭

قرار گرفته 💗

دانلودش و نمیزارین؟

تروخدا😱

چرا گذاشتم 💓
vista . ahoura

چقد شینگولی T^T

میخوام بشینم بگریمممممممممم

جذابیت؟ 10/10
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

بگووو هنوز نرفتی وب اکس وان بگووووو بحیتینتییتتیتی 

اصلا وارد اون پنل نشو یا اگ شدی ویس منو نگوششش ینیتنقنفنق

بسم رب الشهدا نرفته بودم ولی الان میرم 😐😂
حالا چی گفتی مگهه برم گوش بدم
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

میگم نروووو میخای بری؟نرو جان ییبو  TT

رفتم دیدم خواندم گوش دادم سافت گشتم دل شما نخواهد خلاصه 😌⁦💅🏻⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠𝘡

♡𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐳♡

Designed By Erfan Powered by Bayan